ف جزیی و رفتاری : درس کوچک های بزرگ را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس کوچک های بزرگ را با دقت ا
0
9.2k
دانلود فايل كامل طرح درس ملي کوچک های بزرگ را در کتاب هدیه های آسمانی پایه پنجم
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات فايل
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
: دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس کوچک های بزرگ هدیه های آسمانی پایه پنجم آشنایی با مبانی و مضامین درس کوچک های بزرگ هدیه های آسمانی پایه پنجم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس | | ||||||||||
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس کوچک های بزرگ هدیه های آسمانیپایه پنجم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت درفرایند یاد دهی – یادگیری | | |||||||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف | | |||||
| * | | * | در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | تعقل | | |||||
| * | | | نسبت به مطالب بیان شده روحیه نقد پذیری و نقادی پیدا کند . | ایمان | | |||||
| * | | | مفاهیم و اهداف آموزشی درس را فراگرفته و آنها را تحلیل نماید. | علم | | |||||
| * | | | در مورد درس فرضیه سازی کرده و آن ها رد یا قبول کند . | عمل | | |||||
* | * | | | برای انجام اخلاق پسندیده از قبیل رعایت حقوق دیگران ، نظم در کلاس ، همکاری و تلاش کند و به دیگران نیز توصیه کند. | اخلاق | | |||||
| * | | | به سوالات مطرح شده پیرامون درسکوچک های بزرگ هدیه های آسمانیپنجم ابتدایی پاسخ گوست. | تعقل - علم | | |||||
* | * | | | در پاسخگویی به سوالات و فعالیت هایکلاسی فعال است. | علم - عمل | | |||||
* | * | | | نسبت به مبانی اخلاقی و تربیتی درکنار آموزش علاقه مند می شود. | اخلاق | | |||||
معلم کلاس را آماده کرده و به صورت یو شکل در می آورد و دانشآموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزانارتباط برقرار کرده و درس کوچک های بزرگ را تدریس نماید. | گروهبندی، مدل وساختار کلاسی | | |||||||||
تلفیقی از پرسش و پاسخ ، بارش فکری ، نمایش اسلاید و نمایش پاورپوینت با موضوع کوچک های بزرگ ، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات | پیش بینی روش تدریس | | |||||||||
کتاب درسی ، ویدیو پروژکشن ، رایانه ، ماژیک ، تخته ، کتاب کار ، گچ ، دست سازه ، مداد ، پاکن | وسایل آموزشی | | |||||||||
زمان | وسایل آموزشی | روش تدریس | فعالیت دانش آموز(اندیشه ورزی ، دست ورزی ، خلاقیت توام با خودباوری ، خودیابی و خود ارزیابی) | فعالیت دبیر (ایجاد موقعیت یادگیری) | فعالیتهای یادگیری | فعالیت های حین تدریس | |||||
*** | کتاب | *** | مطالعه کتاب ، ساخت دست سازه | مطالعه کتاب ، تهیه پاورپوینت ، تدارک تکالیف ، تولید محتوای الکترونیکی | فعالیت های مقدماتی | | |||||
*** | کتاب | *** | مطالعة درس قبلی | سلام و احوالپرسی-حضور وغیاب فعال - هر دانش آموز،حضور خود را با کلمهانگیزشی که دوست دارد اعلاممی کند.توجه نسبت به حالاتروحی و فیزیکی دانشآموزان- بررسی وضعیتکلاس به صورت کلی- برقراریرابطه عاطفی |