اهداف جزیی و رفتاری : درس صبح روز بعد را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس صبح روز بعد را با دقت ا
0
8.3k
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات فايل
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس | | ||||||||||
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس صبح روز بعد هدیه های آسمانی پایه پنجم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشناییکامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاددهی – یادگیری | | |||||||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف | | |||||
| * | | * | در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | تعقل | | |||||
| * | | | نسبت به مطالب بیان شده روحیه نقد پذیری و نقادی پیدا کند . | ایمان | | |||||
| * | | | مفاهیم و اهداف آموزشی درس را فراگرفته و آنها را تحلیل نماید. | علم | | |||||
| * | | | در مورد درس فرضیه سازی کرده و آن ها رد یا قبول کند . | عمل | | |||||
* | * | | | برای انجام اخلاق پسندیده از قبیل رعایت حقوق دیگران ، نظم در کلاس ، همکاری و تلاش کند و به دیگران نیز توصیه کند. | اخلاق | | |||||
| * | | | به سوالات مطرح شده پیرامون درسصبح روز بعد هدیه های آسمانی پنجمابتدایی پاسخ گوست. | تعقل - علم | | |||||
* | * | | | در پاسخگویی به سوالات و فعالیت هایکلاسی فعال است. | علم - عمل | | |||||
* | * | | | نسبت به مبانی اخلاقی و تربیتی درکنار آموزش علاقه مند می شود. | اخلاق | | |||||
معلم کلاس را آماده کرده و به صورت یو شکل در می آورد و دانشآموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزانارتباط برقرار کرده و درس صبح روز بعد را تدریس نماید. | گروهبندی، مدل وساختار کلاسی | | |||||||||
تلفیقی از پرسش و پاسخ ، بارش فکری ، نمایش اسلاید و نمایش پاورپوینت با موضوع صبح روز بعد ، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات | پیش بینی روش تدریس | | |||||||||
کتاب درسی ، ویدیو پروژکشن ، رایانه ، ماژیک ، تخته ، کتاب کار ، گچ ، دست سازه ، مداد ، پاکن | وسایل آموزشی | | |||||||||
زمان | وسایل آموزشی | روش تدریس | فعالیت دانش آموز(اندیشه ورزی ، دست ورزی ، خلاقیت توام با خودباوری ، خودیابی و خود ارزیابی) | فعالیت دبیر (ایجاد موقعیت یادگیری) | فعالیتهای یادگیری |