مفهوم پدیده را به یاد آورد و تعریف کند -در مورد کنش های مختلف تفکر کند نسبت به ویژگی مشترک کنش ها شناخت پیدا کند.
بسم الله الرحمن الرحیم
فرمت فایل:word
شرح فایل:
1 -از دانش آموزان خواسته می شود که درهریک تعریفی برای کنش اجتماعی داشته باشند | دانش آموزان پاسخ می دهند |
-ازدانش آموزان خواسته می شود براساس تعریف کنش اجتماعی درکتاب ، مثال هایی از کنش های روزمره خود ارائه دهند. | تعریف کنش اجتماعی را می خوانند و براساس آن انواع کنش های روزانه خود را مثال می زنند |
3 -از دانش آموزان خواسته می شود دوویژگی برای کنش اجتماعی بیان کنند. | دانش آموزان با ارائه مثالهایی دو ویژگی را بیان می کنند |
-از دانش آموزان خواسته می شود با توجه به واژه "دیگران" انواع مختلفی از دیگران را ذکر کرده و در رابطه با هر کدام یک کنش اجتماعی را مثال بزنند. | دانش آموزان مثال هایی را بیان کرده و تفاوت کنش ها را در رابطه با هر کدام ذکر می کنند |
5 -از دانش آموزان خواسته می شود پدیده اجتماعی را تعریف کنندو نمونه هایی از آنرا نام ببرند. | دانش آموزان به بیان تعریف پدیده های اجتماعی می پردازند و نمونه های آنرا بیان می کنند |
- از دانش آموزان خواسته می شود مفاهیم جامعه پذیری و کنترل اجتماعی را توضیح دهند. | دانش آموزان با توجه به عکسهای کتاب و مثال های دیگری در جامعه ، آنرا توضیح می دهند. |