دانلود جزوه متون زبان خارجه در برنامه ریزی آموزشی علوم تربیتی نیره سینائی جزوه 2

دانلود جزوه متون زبان خارجه در برنامه ریزی آموزشی علوم تربیتی نیره سینائی جزوه 2

0 9.9k
دانلود جزوه متون زبان خارجه در برنامه ریزی آموزشی علوم تربیتی نیره سینائی جزوه 2
📚 جزوه یا خلاصه: متون زبان خارجه در برنامه ریزی آموزشی ( متون زبان انگلیسی در برنامه ریزی آموزشی )
🖊 مولف: نیره سینائی

نام فایل:جزوه متون زبان خارجه در برنامه ریزی آموزشی علوم تربیتی نیره سینائی

فرمت فایل:pdf باکیفیت بالا

تعداد صفحات فایل:204 صفحه

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای فایل جزوه متون زبان خارجه در برنامه ریزی آموزشی علوم تربیتی اثر نیره سینائی کاملترین جزوه حال حاضر در فرمت فایل pdf با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.

قسمتی از فایل:

*شناسنامه درس • نام درس : متون زبان خارجه در برنامه ريزی آموزشی درسی • تعداد واحد : ٢ یواحد د سر ی • نام منبع : متون زبان انگليسی انگليسی در برنامه ريزی آموزشی درسی • نام مولف : نيره سينائی سيد جواد سمايی عضو ھيات علمی دانشگاه دانشگاه پيام نور ١ مرکز رامسر • رشته : علوم تربيتی • تھيه کننده س ا اليد : سيد جواد سمائی • ( عضو ھيات علمی دانشگاه دانشگاه پيام نور – مرکز رامسر ) سيد جواد سمايی عضو ھيات علمی دانشگاه دانشگاه پيام نور ٢ مرکز رامسر * اھداف درس • نياز دانشجويان دانشجويان علوم تربيتی به مطالعه متون تخصصی اين رشته در برنامه ريزی درسی • استفاده استفاده درست از منابع انگليسی انگليسی در رشته علوم تربيتی • تو نا ايی درک متون علمی در ک ل اين زمينه سيد جواد سمايی عضو ھيات علمی دانشگاه دانشگاه پيام نور ٣ مرکز رامسر • اين درس در بين دروس رشته علوم تربيتی به عنوان ٢ * جايگاه اين درس : واحد از دروس تخصصی طراح ی ی شده است که دانشجو بايد بعد از گذراندن گذراندن درس زبان خارجه عمومی برای دستيابی دستيابی . به اھداف ذکر شده در باال ,درس را اخذ کنند سيد جواد سمايی عضو ھيات علمی دانشگاه دانشگاه پيام نور ٤ مرکز رامسر * فھرست مطالب درس فراھم شده است : • مطالب اين کتاب در نه عنوان ( يا درس ) به شرح زير سيد جواد سمايی عضو ھيات علمی دانشگاه دانشگاه پيام نور ٥ مرکز رامسر 1- Definition of curriculum Definition of curriculum 2- Curriculum planning Curriculum planning 3- Goals and objectives Goals and objectives 4- Data for curriculum plannin Data for curriculum planning 5- Who plans the curriculum Who plans the curriculum curriculum سيد جواد سمايی عضو ھيات علمی دانشگاه دانشگاه پيام نور ٦ مرکز رامسر 6- Selecting subject matter as a learning Selecting Selecting subject subject matter as a learning learning concept concept 7- Organizing learnin learning experiences experiences 8- InstructionInstruction Instruction 9- Curriculum evaluation Curriculum evaluation سيد جواد سمايی عضو ھيات علمی دانشگاه دانشگاه پيام نور ٧ مرکز رامسر * راھنمای مطالعه کتاب • ھمان طور که بيان شده ھدف کلی اين کتاب اين است که دانشجويان دانشجويان رشته برنامه ريزی و مديريت آموزشی تواناي ی ی درک متون علمی را در اين زمينه به دست آورده و بتوانند بتوانند نمونه ھايی نمونه ھايی نمونه ھايی از اين متون را در آينده با مھارت بيشتری مطالعه نمايند . سيد جواد سمايی عضو ھيات علمی دانشگاه دانشگاه پيام نور ٨ مرکز رامسر • بدين منظور در اين کتاب(9(درس در نظر گرفته شده است که ھر درس شامل بخش ھای زير می باشد: • بخش اول(١ (مفاھيم ، واژه ھا عا م و مھم. سيد جواد سمايی عضو ھيات علمی دانشگاه دانشگاه پيام نور ٩ مرکز رامسر * نکات مھم اين بخش ١ -ارائه لغات مورد نظر و ترجمه آن به فارسی ٢ -معنی لغات به ا زب ن انگل س ا يی با ذکر مثال ٣ - تعيين نوع ساختاری ساختاری کلمه يعنی (اسم ، صفت ، فعل ، قيد ، حرف ض ا افه ) در جلوی ھر کلمه و ر ع ذک المت خ ص ات اری ( prep .v .adv. Adj . n ) آنھا سيد جواد سمايی عضو ھيات علمی دانشگاه دانشگاه پيام نور ١٠ مرکز رامسر • نکات مھم بخش : *بخش دوم : Reading Reading)متن اصلیمتن اصلی متن اصلیمتن اصلی) • ارائه يک متن در زمينه برنامه ريزی درسی • مطالعه دقيق متن در چندين بار • درک مفاھيم و فھم معنی آنھا • ترجمه دقيق درس سيد جواد سمايی عضو ھيات علمی دانشگاه دانشگاه پيام نور ١١ مرکز رامسر * بخش سوم : ترجمه (Translation Translation( • در اين بخش با توجه به نيازی که دانشجويان دانشجويان به ترجمه متن تخصصی دارند متن ارائه شده را بايد به دقت بخوانيد بخوانيد و ترجمه کنيد و مفاھيم و لغات علمی آنرا درک کنيد .


15,000 تومان